Dat was Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Malou Werf - WaarBenJij.nu Dat was Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Malou Werf - WaarBenJij.nu

Dat was Thailand!

Blijf op de hoogte en volg Malou

08 Augustus 2012 | Thailand, Bangkok

Nou ik ben inmiddels alweer 2 dagen terug in Nederland.. wat mij totaal niet bevalt! Het backpacken/reizen vond ik echt heel leuk dus daar ga ik na mijn studie weer mee verder!

Nog even over de laatste dagen.. Het laatste berichtje van uit Kho Phangan.. hierna zijn we nog naar Kho Tao gegaan mooi duikeiland en daar hebben we onze PADI gehaald! Super tof was dat, in het begin vond ik het maar niks in het zwembad raakte ik dan ook al meteen in de stress! Maar ik moest er even aan wennen om onder water te ademen ensow.. daarna ging het gelukkig beter en hebben we 4x gedoken in de zee, diepste was 15 meter! Dat lijkt echt heel diep voor mijn gevoel maar onder water merk je dat eigenlijk niet! We hebben koraal gezien en mooie vissen en als klapper op de vuurpijl een schilpad! die voor ons neusje weg zwom! Ook hebben we een DVD van de laatste dag duiken dus voor degene die die willen zien, dat is dus binnenkort mogelijk!

We hebben de rest van de dagen daar nog lekker op het strand gelegen en hard gewerkt aan ons bruine kleurtje (die inmiddels al weer minder is geworden dan toen) We zijn toen ook nog naar een heeel relaxt strandje geweest waar we zowat de enige waren! Vrijdag gingen we met de boot naar Chumpon en dan door met de bus naar Bangkok.. Toen zaten we even in de stress want we waren ons ticket voor die reis kwijt, gelukkig konden we nog een nieuwe kopen anders waren we de lul! Op de boot was het ook wel ff lekker met onze haren in de wind haha! Eenmaal aangekomen in Bangkok gingen we naar ons hotel.. we moesten door een steegje wat smerig was en we dachten echt.. wat hebben we nou weer geboekt! maaaaaaar dit viel echt mee, ik denk dat dit 1 van de beste hotels was! Daar hebben we redelijk goed geslapen, ook hadden we weer eens airco ipv zo'n van. De volgende dag zaterdag en zondag hebben we nog geshopt en onze laatste inkopen gedaan op the weekend market en in MKB (shoppingmall) Owjaaaa ook hebben wij nog een leuke show bekeken, de Ping Pong show! Erg interessant kan ik jullie vertellen en zeker een aanrader als je naar Bangkok gaat hahaha!
Dat was dus gewoon te smerig voor woorden en hier ga ik ook niet verder op in..
Toen was het zondagavond en hebben wij ons tasje ingepakt en klaar gemaakt voor de terugreiss.. Die ging gelukkig heel snel, geen vertraging gehad! Eenmaal geland op schiphol pinkte ik wel een traantje weg want ik wilde nog niet naar huis! Bij de bagageband deden we stoer onze backpack tas weer op onze rug en liepen zo door de schuifdeuren en daar stond mijn lieve mama, broertje en zus! Dit vond ik echt heeeeel raar, ook het moment in de auto dan besef je dat je echt thuis bent en niet meer in dat bizarre thailandd..

Wat was het toch een super leuke reis met bizarre en geweldige dingen!
Ik kan niet wachten tot mijn volgende trip!!

De foto's komen er binnenkort aan!

Liefsss Malou

  • 08 Augustus 2012 - 15:54

    Carin:

    Leuk Malou dat je het verhaal nog even afgerond hebt! Ja en dan weer met twee benen op de koude Nederlandse grond... Maar je was vast wel blij om je familie weer te zien, toch? Geniet nog lekker na
    veel over vertellen dan herbeleef je het allemaal nog een beetje.
    Veel groetjes en tot gauw, dikke kus xxx

  • 08 Augustus 2012 - 19:48

    Helene:

    Leuke afsluiting!! en wij zijn blij dat je weer veilig thuis bent hoor!! hihi Maar natuurlijk moet er een vervolg komen. Ik ben super trots op je!! Eerst je studie afronden en dan------ we gaan het zien wat het wordt! SUCCES!!! Dikke knuffel!X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 931
Totaal aantal bezoekers 24795

Voorgaande reizen:

12 September 2018 - 02 Oktober 2018

Filipijnen of toch niet.

27 Maart 2017 - 22 April 2017

Impusief Costa Rica

04 Februari 2017 - 11 Februari 2017

Surfen in Marokko

15 Oktober 2016 - 07 November 2016

Tijd voor Peru

08 December 2015 - 08 Januari 2016

Samen Zuid-Oost Azië

12 Februari 2014 - 19 Augustus 2014

Half jaar Aussie & Kiwiland

06 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

1e keer Backpacken in Thailand

Landen bezocht: