OM MY GOD! We made it! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Malou Werf - WaarBenJij.nu OM MY GOD! We made it! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Malou Werf - WaarBenJij.nu

OM MY GOD! We made it!

Door: mal0u

Blijf op de hoogte en volg Malou

20 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Okee, ik ga er even goed voor zitten, want nu komen er toch wat verhaaltjes!
De trekking van 3 dagen/2 nachten stond op het programma! Nou dat was dus best pittig.. veel bergje op en af! Was wel heel goed dat we het hebben gedaan mr op het moment zelf haatte ik het soms. We zijn naar waterval geweest en riviertjes, bij de eerste viel ik al meteen op mijn kontje door een gladde steen (dus lag ik half in het water, wat nog niet de bedoeling was) De andere waren leuk en hebben we gezwommen! We kregen rode strepen op onze gezicht die er pas de 3e dag af waren, we hebben water uit een tak gedronken, een liche gegeten uit de natuur. De 1e dag gingen we nog op een bamboovlot raften dit was leuker dan de eerste keer, we werden nu ook nat en zaten met ons kontje in het water! De tweede dag vond ik echt een hel, serieusss ik viel wel 5x op me bek omdat we aan het afdalen waren en het mega glad was. Op het moment zelf moest ik huilen, ik had het zooooo gehad en ging ik weer vol zelfvertrouwen op mijn glittergympies en ja hor gleed ik weer uit, toen vertelde Loes me ff dat ik me aan planten vast moest houden! Achteraf hebben we hier erg om gelachen vooral om de dingen die ik toen zei zoals bijvoorbeeld: Ik ben toch geen aap! (A) De tweede dag hebben we ook stukje kikker gegeten die een deel van de groep hadden gevangen 's avonds. De bedjes waren trouwens vet smerig en hard en plat.. we hebben dus 2 dagen kut geslapen ook was de WC best vies, maaaar we hebben het overleefd! Daarnaast was er bij het eerste dorpje waar we sliepen wel een douche die bestond alleen uit een tuinslang met koud water ;) en de 2e avond was er geen douche, maar hadden we een riviertje met watervalletje waar we konden douchen haha! Echte survivors waren we dus, leek net expeditie robinson! De 3e dag hebben we klein stukje gelopen en waren we klaaar! Vervolgens hadden we vette spierpijn in onze billen haha!
Na die trekking zijn we 's avonds lekker Sushi gaan eten (Al you can eat), we vonden dat we dat wel hadden verdiend! Ook hebben we wat cadeautjes gekocht! Woensdag was de dag dat we naar olifantenkamp gingen. Hier hebben we de olifanten ff getemd met thaise woorden (deze schreven we op onze armen en hand anders konden we het niet onthouden) We klommen daar zelf op een olifant, hebben deze "bestuurd", we hebben ze gewassen enn..... we hebben met ze gezwommen!! Ja je leest het goed, gezwommen serieus met een olifant dit was echt te hilarischhh! Vet eng ook nog wel, want de olifant ging gewoon helemaal kopje onder terwijl wij erop zaten en zijn slurfje kwam dan boven water om adem te halen! De foto's volgen ;)
Daarnaaa was het avond gingen we onze lichaam even goed laten scrubben voordat we naar het zuiden vertrokken! Ook hebben we toen even lekker een pizaa gegeten! Dit alles in 2 uur omdat we opgehaald werden voor onze vlucht naar Phuket! De vlucht ging primaaa, eenmaal aangekomen rond 2uur 's nachts in ons nieuwe slaapvertrekje.. Dit viel ons alles mee die was namelijk maar 10 euro ofso en we zouden een gezamenlijke kamer hebben van 10 personen. Wij doen dus de deur open, gelukkig maar 4 bedden, in 1 ligt een meisje nonchanlant met de benen wijd (gelukkig broekje aan) en in het andere bed een jongen in zijn boxer.. Okeee wij gaan dus daarboven liggen in het stapelbed! Was toch maar voor 6 uurtjes want we gingen de volgende ochtend alweer weg. Redelijk goed geslapen en toen met de boot naar Kho Phi Phi Island! Heeeerlijk vakantiegevoel hebben we nu! Aan het strand echt Super leuk huisje, helaas met een muisje! (Dit was een rat).. Ik zal het even goed vertellen! Na een anderhalve week veel gedaan en slecht geslapen waren we toe aan ontspanning en hadden we een middagje in de zon gelegen, gegeten en vroeg naar bed! We slapen heerlijk, echt op een heeerlijk bed (de lekkerste tot nu toe) Het is 5 uur 's nachts en de Ventilator valt van het plafond naar beneden, wij: in shock, licht aan en denken OMG! We dachten, dat komt morgen wel want we waren moe.. Ventilator ligt op de grond gebroken, wij in bed gebroken en willen slapen.. Ik hoor iets ritselen.. "Loes, ben jij dat?" Loes: "Nee" op dat moment valt er een stilte en zijn we allebei in dubbel shock WTF?! Licht doen we aan, kloppen op alle vier de muren in de hoop dat "het geluid" weg gaat ofso, geen idee waarom we dat eigenlijk deden! Ik zit op me bed, tegenover Marloes die ook rechtop op der bed zit! Loes kijkend met grote ogen naar mij: "OH MY GODDDDDD" Ik schrik me weeeeer een hoedje en spring binnen 1 seconde op Loes der bed nog niet wetend wat ze zag! loes: Ik zag een rat/muis! Nou.... Dat was ons dus wel een nachtje, we zijn het huisje uit gegaan en hebben een ander huisje met airco geeist, daar zitten we nu in! Toen we gingen verhuizen kwamen we er achter dat we onze crackertjes op de grond hadden laten liggen en dat er een 3e pakje open was maar dat wij dat niet hadden gedaan! Dus conclusie, niet meer eten in ons huisje en vooral niks op de grond laten liggen!
Nu einde dag 2 op Kho Phi Phi we vinden het hier heerlijk en blijven nog 3 nachten! We hebben vandaag lekker op het strand gelegen vet verbrand en bruin geworden, nog paar Nederlanders leren kennen wel grappige haarlemmers en 2 uit vlaardingen. Vanaaf gaan we voor het eerst ff lekker drankjes drinken en gek doen, daar zijn we aan toe!

Dit was het weer fff ik ga even kijken of ik wat foto's kan plaatsen, Marloes is er ook al mee bezig dus misschien kunnen jullie die bekijken op haar facebook (Marloes Otto)!

Toedeloeeeeeeeeeee Kusjess van de eindelijke BROWNIESSS! (we waren namelijk nog helemaal niet verkleurd waardoor we beetje deprie waren, maar na vandaag is dat weer helemaal goed! hihi

(L) (L) (L)

  • 20 Juli 2012 - 11:10

    Carin:

    Oh wat ben ik benieuwd naar die foto's!! Wat een spannenede dingen maken jullie mee! Als je thuis deze verslagen weer leest zul je ook in een deuk liggen denk ik, èn trots op jezelf! Want je hebt het toch maar mooi gedaan!! Veel plezier de volgende expeditie! xxx

  • 20 Juli 2012 - 16:06

    Helene:

    Heeee geweldig weer om te lezen. Gaaf die foto´s, ik heb natuurlijk bij Marloes al gespiekt haha. Leuk om te zien en te lezen dat jullie het zo goed doen en het naar je zin hebben. Echt om super trots op te zijn. Succes met het vervolg maar geniet eerst van jullie relax daagjes-avondje!! Love You!! Dikke KUS

  • 20 Juli 2012 - 21:02

    Opa En Oma:

    Ja geweldig als we dit lezen .Is dat nou onze "PRINSES" zeggen we Je maakt wel wat mee Malou bedankt voor je smsje ik sms maar niet terug want ik denk dat dit te veel kost ,dus ik doe het nu via dit schrijven Leuk dat we het zo kunnen volgen ,het is echt niet te geloven we zouden wel eens op een afstandje willen kijken .Malou we gaan even naar de foto s kijken en wensen jullie nog heel veel plezier GENIETEN !!!!!

  • 21 Juli 2012 - 12:31

    Lein:

    Lieve lou, wat een verhalen! Held! Haha ik hoor het je ook allemaal vertellen!:-)

    Geniet ervan meissie!
    Vergeet niet je factor 30 ;) xxx

  • 22 Juli 2012 - 10:28

    Sabine:

    Echt weer een super verhaal om te lezen:D moet er soms erg om lachen:D! Jullie hebben het lekker naar je zin:D!

    Top meiden! Geniet ervan!
    Kus Sbiennn xx

  • 22 Juli 2012 - 15:04

    Eef:

    Leuk al die verhalen!! Ik ben benieuwd naar jullie volgend avontuur! Veel plezier! Dikke kus!!

  • 23 Juli 2012 - 21:22

    Paul En Atty Tettero:

    Malou en Marloes, wat een spannende reis maken jullie..via opa en oma Giezeman de link gekregen van jullie site!! Prachtige verhalen!!! Geniet er maar van!! We horen jullie ervaringen nog wel!! groetjes van ons 2tjes.

  • 26 Juli 2012 - 17:15

    Maureen:

    Toppertjes!

  • 26 Juli 2012 - 18:09

    Charlotte:

    Superrrleuk!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 24795

Voorgaande reizen:

12 September 2018 - 02 Oktober 2018

Filipijnen of toch niet.

27 Maart 2017 - 22 April 2017

Impusief Costa Rica

04 Februari 2017 - 11 Februari 2017

Surfen in Marokko

15 Oktober 2016 - 07 November 2016

Tijd voor Peru

08 December 2015 - 08 Januari 2016

Samen Zuid-Oost Azië

12 Februari 2014 - 19 Augustus 2014

Half jaar Aussie & Kiwiland

06 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

1e keer Backpacken in Thailand

Landen bezocht: