Genieten! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Malou Werf - WaarBenJij.nu Genieten! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Malou Werf - WaarBenJij.nu

Genieten!

Blijf op de hoogte en volg Malou

28 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Olaaa!
Even snel een verhaal! uhm.. laatste keer was in kho phi phi, daar hadden we het flink naar ons zin, we hebben daar nog een leuk boottochtje gedaan met 2 nederlanders en zijn we naar maya beach geweest en monkey beach, dit was allemaal beetje te toeristisch dus beetje jammer! Ik ben daar trouwens nog 1 dag echt vet ziek geweest heb denk ik 6 keer gekotst ofsow beetje raar, zal denk aan de drank en eten hebben gelegen..

Nu op Koh pangan, hebben lekker gezond en geparteed! Een poolparty en de HALFMOONparty! Allebei lekker lam geweest en naar de klote! We hebben hier ook weer leuke mensen leren kennen! Op de halfmoonparty waren we met groep nederlanders super grappig, we zagen er allemaal prachtig uit met felle kleurtjes op ons lichaam, ook onze kleding was in stijl! De foto's zullen jullie later nog wel zien!
We hebben hier trouwens een prive strandje en prive restaurantje bij onze bungalow heel relaxt en ontspannen, alleen jammer dat het huisje niet heel chill is er liep gister weer een kakkerlak, heeeeeerlijk! Die hebben we weer een fijne reis toegewenst richting het douche putje! In een ander bungalowtje waar we de 1e en 2e nacht zaten, lag trouwens een gekko eitje ofsow. Ik lag op bed en dacht wat is dat leek wel een mentol ofsow mr die kon niet van ons zijn dus ik denk gooi hem richting de badkamer, splast dat ding uit elkaar hahaha en zat er echt een piepklein mormeltje in! dat was dus ook wel weer gekkigheid!
Verder.. jaa hebben we hier niet zoveel gedaan gewoon lekker feestje bezocht en gezellig gedaan met mensen! We zijn ook overgehaald om te gaan duiken, dus dat gaan we op Koh Tao doen, waar we morgen heen gaan! We vinden het wel beetje scary maar we hebben het geboekt dus dan moet het goedkomen! Vind het wel een stoere actie van ons :D..

Dit was het even.. we gaan zo met 2 nederlandse meiden eten en chillen.. Morgen dus naar Koh Tao en daar 4 dagen die duikcursus doen en dan naar Bangkok om nog ff keihard te shoppen! En dan NOOIT MEER NAAR HUIS! haha grapje.. dan is het bijna tijd voor de terugreis waar we niet meer over praten!
Dus toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee xxxxxx

• 28 Juli 2012 - 13:38

Helene:

Hee kort verhaaltje maar weten we weer wat jullie bezig houdt. Vindt het echt super stoer dat je gaat duiken !! En natuurlijk benieuwd naar de foto's van de party. haha Fijn dat jullie zo genieten en het allemaal goed gaat op één dagje ziek zijn na dan maar ja dat zal idd de drank wel zijn geweest. hihi Maak er de laatste week ook maar weer iets moois van. Love You Dikke knuffel X

• 29 Juli 2012 - 06:56

Carin:

Super leuk om op de hoogte te blijven van jullie trip! En ik vind inderdaad dat jullie wel echt stoere meiden zijn! De rillingen lopen over mijn rug als ik denk aan kakkerlakken, splash-eitjes enzo... Geniet de komende dagen weer en hopelijk toch nog een verslagje over het duiken.
    liefs uit Hilvarenbeek, xxxxx Carin

• 31 Juli 2012 - 12:54

Charlotte:

hahahahahah je zou die mentol maar in je mond hadden gedaan!! Hmm lekker snoepje!

• 01 Augustus 2012 - 11:28

Sabine:

Echt heeel gaaf dat jullie gaan duiken! Dat is echt de moeite waard en zeker in Tailand echt heel mooi!
    Veel plezier nog meiden!

Kussss

• 01 Augustus 2012 - 22:38

Paul En Manita:

Malou,

Net je reisverslagen gelezen. Supervet!!! Jullie halen er alles uit. Veel plezier met duiken, is superleuk op Koh Tao! Geniet er nog van en ik ben supertrots op je! Groetjes van Paul