Voorbereiding is gestart! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Malou Werf - WaarBenJij.nu Voorbereiding is gestart! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Malou Werf - WaarBenJij.nu

Voorbereiding is gestart!

Door: Malou

Blijf op de hoogte en volg Malou

25 November 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Na afgelopen jaren ben ik er achter dat ik regelmatig behoefte heb om te reizen. Ik geef mij hier graag aan toe! Daarom staat de volgende reis alweer te wachten, niet alleen op mij maar ook op mijn Lievelings-man! Deze keer laat ik hem niet achter, maar heb ik besloten dat hij mee mag ;)

Ga ik hem deze verslaving overgeven of moet hij er uiteindelijk niks meer van weten? Dat is de vraag die komende weken beantwoord zal worden!

Mijn vorige reis heb ik uiteindelijk ingekort en een deel van mijn plan toen overgeslagen. Nu is het tijd om dat plan af te maken en alsnog dit deel te gaan bezoeken. Welk deel?! Zuidoost Azië (Vietnam, Laos en Cambodja).

Aangezien dit soort vakantie helemaal nieuw is voor mijn vriendlief hebben we er maar een maandje voor uitgetrokken. Dus hopelijk gaat het ons lukken om van alle drie de landen iets mee te pikken!

Tot nu toe is geregeld; onze heenreis naar Hanoi, eerste twee nachten en terugreis van Ho Chi Minh. Verder gaan we zoals altijd het daar allemaal wel zien!

Ben je hier geweest of vind je deze landen gewoon zeeeeeer interessant waardoor je ons precies kan vertellen waar we heen, snel doorheen of gewoon omheen moeten? Let me know!

Dinsdag 8 december vertrekken we en zullen vrijdag 8 januari terug zijn, dus geen Kerst en NYE met onze familie en vrienden. Mocht je in zijn voor een spontane actie, kom ons dan gewoon opzoeken en vier met ons deze dagen!

Wij gaan ons maar eens beetje voorbereiden, tot snel!

  • 25 November 2015 - 23:38

    Joke V Lith:

    Heel veel plezier met de voorbereidingen en zeker met de reis.

  • 26 November 2015 - 12:21

    Do:

    Enjoy!!! Ik ben heel benieuwd naar jullie belevenissen!

  • 26 November 2015 - 15:01

    Yvonne Oomens:

    Superrrrrr. Veel plezier met de voorbereidingen, de prikken, de voorpret en het pakken van je backpack.Heerlijk om alles even achter te laten en met frisse moed straks weer in koude kikkerlandje terug te keren. Vanuit hier gaan we je verhalen weer volgen dus......tot op waar ben je nu.
    Have fun girl en doe voorzichtig
    xxx

  • 11 December 2015 - 16:02

    Carin:

    Joehoeoeoe, alles oké daar? Lekkere temperatuur zeker?? Het genieten is natuurlijk al ruim aan de gang!
    Veel plezier samen!!!! xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 649
Totaal aantal bezoekers 24802

Voorgaande reizen:

12 September 2018 - 02 Oktober 2018

Filipijnen of toch niet.

27 Maart 2017 - 22 April 2017

Impusief Costa Rica

04 Februari 2017 - 11 Februari 2017

Surfen in Marokko

15 Oktober 2016 - 07 November 2016

Tijd voor Peru

08 December 2015 - 08 Januari 2016

Samen Zuid-Oost Azië

12 Februari 2014 - 19 Augustus 2014

Half jaar Aussie & Kiwiland

06 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

1e keer Backpacken in Thailand

Landen bezocht: