Let's Go to San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Malou Werf - WaarBenJij.nu Let's Go to San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Malou Werf - WaarBenJij.nu

Let's Go to San José

Blijf op de hoogte en volg Malou

27 Maart 2017 | Costa Rica, San José

Lou gaat impulsief op reis dat inhoud dat ze iets boekt zonder te denken aan bijzaken wat de meeste mensen wél doen. Als we even stilstaan bij de bijzaken met betrekking tot het boeken van een vlucht denk je aan: airline, de grote van het vliegtuig, de reisduur, tussenstops, maaltijden etc.

Lou stapt het vliegtuig binnen en denkt tuuuuurlijk vergeten om in de bijzaken te verdiepen. Maar laten we van alles weer eens het positieve maken:
*klein vliegtuig 2 rijen van maar 3 stoeltjes = jeetje wat gezellig knus en wat lekker warm. Fijn dat ik het deze vlucht niet koud heb!
*1 tussenstop = wauw kom ik toch nog eens in New York, duurt maar 4,5 uurtjes kan ik miss nog iets zien van vanuit de raampjes of iets typisch Amerikaans eten!
*reisduur, eerst 8,5 en dan 5,5 = chill kan ik wat uurtjes slaap inhalen van vannacht!
*twee oude mensen naast me = helemaal goed kan ik nog lekker in me eigen wereld muziek luisteren.

P.s. Lou was nog wel zo "slim" om een stoel bij het raam als voorkeur op te geven. Dit wordt overigens bij het boeken van een vlucht standaard gevraagd dus kan ze ook niet vergeten.

  • 29 Maart 2017 - 18:04

    Helene:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 24696

Voorgaande reizen:

12 September 2018 - 02 Oktober 2018

Filipijnen of toch niet.

27 Maart 2017 - 22 April 2017

Impusief Costa Rica

04 Februari 2017 - 11 Februari 2017

Surfen in Marokko

15 Oktober 2016 - 07 November 2016

Tijd voor Peru

08 December 2015 - 08 Januari 2016

Samen Zuid-Oost Azië

12 Februari 2014 - 19 Augustus 2014

Half jaar Aussie & Kiwiland

06 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

1e keer Backpacken in Thailand

Landen bezocht: