Let's Go to San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Malou Werf - WaarBenJij.nu Let's Go to San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Malou Werf - WaarBenJij.nu

Let's Go to San José

Blijf op de hoogte en volg Malou

27 Maart 2017 | Costa Rica, San José

Lou gaat impulsief op reis dat inhoud dat ze iets boekt zonder te denken aan bijzaken wat de meeste mensen wél doen. Als we even stilstaan bij de bijzaken met betrekking tot het boeken van een vlucht denk je aan: airline, de grote van het vliegtuig, de reisduur, tussenstops, maaltijden etc.

Lou stapt het vliegtuig binnen en denkt tuuuuurlijk vergeten om in de bijzaken te verdiepen. Maar laten we van alles weer eens het positieve maken:
*klein vliegtuig 2 rijen van maar 3 stoeltjes = jeetje wat gezellig knus en wat lekker warm. Fijn dat ik het deze vlucht niet koud heb!
*1 tussenstop = wauw kom ik toch nog eens in New York, duurt maar 4,5 uurtjes kan ik miss nog iets zien van vanuit de raampjes of iets typisch Amerikaans eten!
*reisduur, eerst 8,5 en dan 5,5 = chill kan ik wat uurtjes slaap inhalen van vannacht!
*twee oude mensen naast me = helemaal goed kan ik nog lekker in me eigen wereld muziek luisteren.

P.s. Lou was nog wel zo "slim" om een stoel bij het raam als voorkeur op te geven. Dit wordt overigens bij het boeken van een vlucht standaard gevraagd dus kan ze ook niet vergeten.

• 29 Maart 2017 - 18:04

Helene: