Touren - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Malou Werf - WaarBenJij.nu Touren - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Malou Werf - WaarBenJij.nu

Touren

Blijf op de hoogte en volg Malou

17 April 2014 | Australië, Hervey Bay

Geen idee waar ik gebleven was maar aan mijn steekpunten waren we bij een ontbijtje bij de Mc donalds dat bestond uit een Mcflurry.. ojaa de dag na onze gigantische afsluitavond van Fraser Islands met de Nederenglanders! Vanuit Hervey bay vertrokken we in de campervan naar Bundaberg om daar naar de rum fabriek te gaan! Daar kwamen we weer Nederlanders tegen die we eerder zagen en met zn alle hadden we een geweldige rondleiding met als tussendoortje een karaokeact van 1 van de Nederlanders en met als afsluiting 2 glaasjes Bundaberg. Na 1 had ik alweer genoeg want voelde me nog aardig brak van de avond daarvoor! Daarna gingen we op naar een hostel in Agneswater stadje verderop. Lekker gebbqt, peer cider gedronken en heerlijke wedges met sour cream en chili saus gemaakt! In dat hostel waren ook een gezellig engels en zweeds stelletje die nu ook weer in Arlie beach zijn, de Nederlanders zijn je trouwens ook dus hier zijn wel telkens wel met een aardige groep!

Even terug naar het touren met de campervan.. Gladstone zijn we geweest, daar besloten we langs een tattoo shop te gaan en een tattoo te nemen met zn alle, eenmaal binnen bleek dat ze geen plek hadden maar pas 2 dagen later en aangezien er in dat stadje geen ruk te beleven was besloten we er 1 nacht te blijven, die bestond uit nonstop geprikt te worden door mosquitos (zal vast wel weer een engelse spellingfout in zitten) en vervolgens gingen we de volgende ochtend met gierende band weg. We sliepen trouwens met zn 4 in de campervan, vraag niet hou mr we hebben redelijk kunnen slapen. We lagen allemaal lepeltje lepetje en dat paste precies, als 1 iemand zich omdraaide draaide de rest meteen mee. Dus dat ging primaa!

Rockhampton was onze volgende bestemming daar zijn we een avondje naar bullriding geweest, vet grappig om te zien! Die koeien blijven gewoon met hun kont omhoog springen ook al is degene die erop zat er al vanaf. Die bullriders waren trouwens ook vet jong, zaten denk 2 jongetjes van 16 bij!
Volgende dag werd ik wakker met een iets dikker handje dan normaal, dacht dat het wel meeviel mr de receptionist adviseerde me toch even naar een dokter of iets te gaan omdat het ook een ander beest kon zijn zoals een spin ofso.. toen dacht ik wel wtf! Maar ik leefde nog, dus zo erg was het niet! Toen mr naar chemist gegaan allergiepillen gehad en na paar dagen was het weg, dus viel allemaal reuze mee! Toen op nr Emupark, daar dagje strand gehad en vervolgens met de campervan op een camping slaapplek gezocht, vervolgens stonden we op een mooi plekje onder bomen met gigantisch veel vleermuizen, zo erg is dat nie meer want we zijn er aardig aan gewend.

Toen doorgereden naar Mackay dat ook echt 0 boeiend was dus besloten we de campervan weer in te gaan en maar gewoon door te rijden naar Arlie beach. Arlie beach is amazing, bestaat uit een straat met allemaal hostels, barretjes en nepstrand. Alles op loopafstand en echt een vakantieplekje. Lig nu ook lekker in de hangmat voor ons kamertje. We zijn hier vrijdagavond aangekomen toen hebben we meteen even een keihard stapavond gehad. Tijdens het inchecken kamen we de deense meiden tegen die we in Bangkok hadden ontmoet, vet leuk! En bij de eerste bar kwamen we Nederlanders tegen, de stelletjes van Agnes water, mensen van Fraser en nog meer nieuwe mensen! Iedereen lekker wat drankjes gedronken en dansjes gedaan dat uiteindelijk bij mij de volgende dag weer leidde tot een dikke vette kater! De volgende dag mr duik in het zwembad genomen dat hielp redelijk, ook hebben we meteen de tattooshop opgezocht en afspraak gemaakt voor de volgende dag. Toen de zaterdagavond die echt nie overgeslagen mag worden, ik en engels meisje deden mee aan een whitetshirtcontest! Nu denken jullie meteen OMG waar gaat dit heen, nou ik kan jullie vertellen die gaat naar het winnen van 400 Dollar handje contantje!! Een kleine uitleg over onze winnendestrategie die bestond uit: het als enige niet laten zien van onze blote tieten, veel te lachen, te stralen, gek te dansen met zn tweeen en natuurlijk het hebben van een grote fanclub! Dus dat was wel mega en dat betekende voor mij en Tayl gratis tattoo! De volgende dag werd deze dan ook gezet, allebei mega blij mee! Dit was wel echt de perfecte dag want het weer was dramatisch, alleen maar keiharde regen. Dus zaten we na de tatoo bij een bar vanaf 1 uur met zn alle drankjes te doen, tussendoor een Goldfish game, die ook weer werd gewonnen uit iemand van onze groep en een bbqtje. Verder zijn we nog dagje naar watervallen geweest met zn alle, heerlijk plekje beetje jammer van onze vriendjes de mosquitos! Vandaag wasdag, shopdag, chilldag, leesdag, schrijfdag en strax lekker picknicken met zn alle! En dan morgen whitsundaysssss voor 2 dagen en 2 nachten op een boot, zal genieten wordennnn!

Dat was weer even mijn story! See yaaaa!