Bondiii @ Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Malou Werf - WaarBenJij.nu Bondiii @ Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Malou Werf - WaarBenJij.nu

Bondiii @ Sydney

Blijf op de hoogte en volg Malou

27 Februari 2014 | Australië, Sydney

Ik vind het echt leuk dat er zoveel mensen me berichtjes lezen, waardeer dat echt en doet me goed om jullie reacties te lezen, want eerlijk ik mis thuis al wel hor!

Heb trouwens ook paar mini filmpjes geupload op me waarbenjij.nu!

"Hoe zijn eigenlijk rassen ontstaan?!" Dat is een brandende vraag die al een paar dagen in taylor haar hoofd rondspookt. Dus mocht iemand een mega goed antwoord hebben let us know! Deze vraag komt nu trouwens telkens in mij op als ik van die promoooo typjesss tegenkom en dat je denkt te weten uit welk land ze komen en 9 van de 10 keer komen ze ook echt uit dat land dat jij in gedachte had!

Mijn quotes uit me doosje geluk van de hartmannetjes en van der staakjess!:
1e quote: "Enthiousasme van anderen maakt een brug naar jouw eigen geluk" mijn reactie: klopt helemaal! De leuke mensen mensen hier, gekkigheid en waar ik mijn eigen gekke dansjes kan doen, it's great!!
2e quote: "Een vriendelijke woord is als een mooie zomeravond" Meisje uit chili moet eerder nr huis omdat haar vader ill is!! Vet sneu! Mr ik heb mr gezegd dat ze daarna nr europa moet komen om te reizen met mij en tayl in nederland en dat vond ze een goed plan! Dus toen moest ze weer lachen en konden we verder met onze moooie avond!

Dan even een korte... uhm.. update! Goed aangekomen in sydney, 2 dagen groot hostel onleuk, daarna 2 dagen klein hostel leuk, vlakbij het strand tot 5mrt blijven we dus in Bondi, it's great!! Praatjes gemaakt met a lot of people, jongen uit thailand van 2jaar geleden tegen gekomen te toevallig (marloes: ik bedoel Jaap! Ff serieusssssss) al lekker gekookt, heerlijk op het strand gelegen en al tours geboekt voor fraser island, whitsunday's en noosa, net 2e stapavond gehad OMG! Listen.. I love Goennnn (geeeeeeeen idee hoe je het schrijft), I love BIER, I love to dance and I love to do crazyyy and eat a "bigmac + sunday caramel for 5 dollar" when we are to drunk! Want hier in aussie moet ik mijn grenzen zelf leren kennen en voor mezelf zorgen dus besluit ik elke avond dat ik lam ben eerst nog ff wat te eten voordat ik bed in duik, vanavond was dat overigens pastaaaa en een halve donut (broertje, je weet dat ik altijd van alles de helft wil hier is dat dus ook mogelijk!)
Verder..
- een dikke vette vliermuis gezien, ik maak geen grapje: lichaam halve meter groot en 20cm breed, vleugels tot een meter!
- day after checklist opgesteld, uitleg volgt o.v.b.
- seriously bier & woman?! Dat vind ik zo onvrouwelijk mr ik ben er toch aan gaan geloven want dat scheelt een hoop geld!
- zwemmen in de zee natuurlichhh met de texas girl in de nacht!
- ik heb dorst! En drink nu ff een halve liter water!

Ik wens onszelf weer veel plezier en we gaan verder genieten!

Liefdee en knuffels voor iedereen!!

  • 27 Februari 2014 - 08:06

    Nens:

    Hey Malou, je hebt het lekker naar je zin lees ik, geniet van alle indrukken en ervaringen en je komt "rijker " terug. Pas goed op jezelf xx Nens

  • 27 Februari 2014 - 08:17

    Bub:

    Dag schatje,

    Wat een mooi verhaal weer!! Alleen van dat bier gaat wel heull VER... Haha manwijffie!! Maar wat een avontuur weer met je mooie dansje

  • 27 Februari 2014 - 08:32

    Angelique:

    Geniet!!!!!!! xxx

  • 27 Februari 2014 - 10:42

    Rick:

    Je moet goon of fortune spelen. Hang 3 zakken aan een wasrek ( wel zo een grote die kan draaien ). Ga er met zn vijven onderstaan en draaien maar. Als je een zak boven je hebt moet je drinken. Neem wel de oranje of paarse goon ;). Whitsundays <3 Hoop dat je net als ik 2 nachten 3 dagen gaat. Voor mij een topper geweest!
    Have fun.

  • 27 Februari 2014 - 11:51

    Nies :

    Fijn om al die leuke verhaaltjes van je te lezen..... je wordt nog is een wereld ontdekker...
    mis je wel heeeeuullll eruugghh
    liefde<3

  • 27 Februari 2014 - 12:56

    Carin:

    Haha, ja die teksten lijken altijd zo te kloppen!! Word je vrolijk van!! Het heeft ons ook ècht geholpen!!
    liefs uit Hilvarenbeek xxxx

  • 27 Februari 2014 - 15:28

    Hélène:

    Goed om te lezen dat jullie veel plezier hebben en de quote toen je het vliegtuig instapte ben je toch niet vergeten hè ?;
    In gespannen situaties kun je het beste een grappig boek lezen.
    Enjoy! Dikke KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 24795

Voorgaande reizen:

12 September 2018 - 02 Oktober 2018

Filipijnen of toch niet.

27 Maart 2017 - 22 April 2017

Impusief Costa Rica

04 Februari 2017 - 11 Februari 2017

Surfen in Marokko

15 Oktober 2016 - 07 November 2016

Tijd voor Peru

08 December 2015 - 08 Januari 2016

Samen Zuid-Oost Azië

12 Februari 2014 - 19 Augustus 2014

Half jaar Aussie & Kiwiland

06 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

1e keer Backpacken in Thailand

Landen bezocht: