aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Malou Werf - WaarBenJij.nu aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Malou Werf - WaarBenJij.nu

aankomst Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Malou

13 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Het eerste verhaaaal!
Zitten we dan.. ik ben serieus al 10x gestoken in 10 minuten nu ik hier ff beneden bij het "hotel" zit, heerlijk gevoel kan ik je vertellen! Betekent toch dat ik lekker smaak! Laten we even beginnen bij... HELLO GOODBYE. We staan op schiphol, net 1 sec ingecheckt en daar komt mevrouw van het bekende programma! Ze ging even checken wat ons verhaal was en toen besloot ze dat het wel boeiend genoeg was en wel een kansje maakte voor op tv! Dus daar kwamen de vragen met de camera erbij. Stond we dan met zn alle! Daarna iedereen dik geknuffeld, gekust en een traantje weggepinkt en toen mr snel weggelopen en 1000x gezwaaid! Paar minuutjes later zaten we in het vliegtuig, ging eigenlijk best snel aangezien ik natuurlijk weer veel sliep, beetje jammer dat taylor pas de laatste 2uur vertelde dat je de film Magic Mike kon kijken... OMG ik hou van die film die had ik dus toch nog maar even snel aangezet! Ik moet het nu natuurlijk toch een half jaar met dat soort films doen...
Dat was de vlucht. Wij naar taxi geregeld met meter natuurlijk zodat we niet genaaid werden, maar natuurlijk worden we genaaid hadden veel te veel betaald. Vraag me nie hoe, het gebeurde gewoon. Wij het hotel in.. kamer opgezocht, eerst door mega smalle halletjes (waar we als het even tegen zit na deze reis niet meer tussendoor kunnen omdat we te dik zijn geworden). Kamer in en tjah.. de woorden die toen bij me opkwamen: gatver, zweet, vies, benauwd, broek uit, shirt uit, airco aan, airco doet het niet, liggen op bed en even tot rust komen.
Tayl en ik werden vervolgens 4u smiddags wakker, gedoucht en ff lekker over straat gewandeld door kho san, lekker ff wat gedronken en gegeten en nu lekker gestoken worden in ons hotel. Wat ik trouwens echt geen hotel vind bah! Ik moet echt weer ff wennen aan dit azie en alles en iedereen hier in deze stad.. pfff...!
Dit was het ff adiosssss, liefde

• 13 Februari 2014 - 15:40

Helene:

Heee meiden, super om gelijk even iets van jullie te lezen!!
    Fijn dat de reis iig goed is gegaan!!En dan gaat het avontuur dan nu eindelijk ECHT beginnen.
    ENJOY!
    Love You Liefs en dikke knuffels! XXX

• 13 Februari 2014 - 15:54

Maureen:

HAVE FUN!
    Klinkt helemaal super toppers! XXXX

• 13 Februari 2014 - 17:01

Bub:

Prachtig verhaal, haha! Geniet schatten xxx

• 13 Februari 2014 - 17:25

Carin:

ohjee prinses.... direct met 2 voetjes op de Aziatische grond!! Went vast weer snel, genieten!!!!
    dikke kus xxx

• 13 Februari 2014 - 18:33

Danielle:

heerlyk om te lezen!hoop dat t gauw went allemaal maar aan de andere kant hoeft dat helemaal niet want straks word t pas genieten in Australie..!!XXX

• 13 Februari 2014 - 19:07

Stef:

Lieve Malou heel erg veel plezier!!!!! Ennuh gewoon ff ergens Dettol kopen en kamer beetje schoonmaken, komt het allemaal goed ;) xxx Stef

• 13 Februari 2014 - 21:38

Opa En Oma :

Ja Malou je bent niet bij de Bilderberg je ziet het kan ook anders Maar toch wel veel genieten hoor groetjes dikke kus

• 13 Februari 2014 - 23:23

Thirza:

Lekker genieten van jullie reis! Ben blij dat we elkaar weer zien lieve Malou:) En wil alles horen als je terug bent. Leuk om te lezen xxxx

• 14 Februari 2014 - 09:34

Anne:

Ga lekker genieten lieverds, fijn dat jullie veilig zijn aangekomen!!

• 14 Februari 2014 - 09:36

Ier:

Love it! Kan niet wachten om jullie terug te zien in Hello Goodbye, mn lievelingsprogramma! (L)

Doe voorzichtig en geniet!

x

• 15 Februari 2014 - 15:19

Paul En Monique:

Hartstikke fijn om al zo snel iets van jullie te lezen.
    Een hele mooie tijd.
    P.s. Australie is echt heel wat schoner hoor.
    Liefs paul en monique