Let's go Home! - Reisverslag uit Pavones, Costa Rica van Malou Werf - WaarBenJij.nu Let's go Home! - Reisverslag uit Pavones, Costa Rica van Malou Werf - WaarBenJij.nu

Let's go Home!

Blijf op de hoogte en volg Malou

20 April 2017 | Costa Rica, Pavones

Lou is alweer aan het einde van haar reis! Helaas minder gepost dan zij van plan was, maar hé that's oké. Lou is drie weken lang op dezelfde plek geweest in Punta Banco bij Rancho Burica. Deze plek is iedereen aan te raden, het gevaar is alleen wel dat je hier nooit meer weg wilt dus plan deze bestemming aan het einde van je reis. Het is namelijk één en al genieten! De Tico's zouden zeggen: Pura Vida! Een aantal interessante mensen leren kennen, heerlijke en goede gesprekken gehad, gelachen, gerelaxt en vooral tot mezelf gekomen. Een Amerikaan maakte op een gegeven moment de opmerking "Just Live Like Lou Guys!" Omdat ik blijkbaar zo chill overkwam en me om niks druk kon maken. Ik ben voor het eerst ook echt klaar om naar huis te gaan en heb zin om jullie allemaal te zien! Dus tot snel. Joe!

• 21 April 2017 - 10:27

Hélène :

Hee toch nog even een klein berichtje geschreven.haha Gelukkig hebben wij je dagen kunnen volgen via app

• 21 April 2017 - 10:29

Anne:

Blij dat je weer thuis komt moppie !