en ik leefde nog lang en gelukkig! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Malou Werf - WaarBenJij.nu en ik leefde nog lang en gelukkig! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Malou Werf - WaarBenJij.nu

en ik leefde nog lang en gelukkig!

Blijf op de hoogte en volg Malou

27 Juni 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

En daar zijn we weer begin van het einde, welcome back in auckland! BAM welkomstcadeautje vogelpoep in me haar en op me trui, thank you my friend little bird!

Op weg naar Paihia, kleiner busje, aardige busdriver alleen shittie weather! Ik had zeg mr gehoopt om nog even wat laatste zonnestraaltjes mee te pikken want mijn bruine kleurtje is aardig verbleekt. Maarja geeft nie want met dit indrukwekkende uitzicht dat bestaat uit koeien die de liefde bedrijven in het mooie weiland hiero kan ik toch nog genieten!

Aankomst in Paihia hebben ik en nog 4 meiden toch mr besloten dat we een fishingtrip wilde doen, want dat beloofde veel goeds nadat we een bootje zagen van 2 mannen met gigantische vissen die ze hadden gevangen. Dat wilde wij ook wel ff vangen! Ook was het weer stukken beter dan onderweg, zonnetje scheen volop dus prima middag om eens op zee te gaan. Op naar de drankshop om wat biertjes te halen en daar zaten we dan een uurtje later met een hengel in onze linkerhand, biertje in de rechter en midden op zee. Deze spontane en leuke lastminute actie bracht een heerlijk diner met ons mee, dat bestond uit onze eigen gevangen vissen! Echt heeeerlijk!! Ik had er uiteindelijk 11, jaja dat hadden jullie zeker nie verwacht. Beetje jammer dat er maar 1 groot genoeg was om te houden. Deze geluksvogel heb ik dan ook persoonlijk naar de hemel gebracht door hem zelf dood te maken met 1 of andere pin. Ik word hier tijdens het reizen wel echt een bikkel btw! Ander meisje had echt 1 megaa grote, die het grootste deel van ons avondeten was. Die was zwaar ook! En totaal hadden we maar 5 kleintjes en 1 grote die we dus mochten houden. Was wel echt vet leuk om te doen!

Terug in me hostel kom ik er achter dat er 4 andere Nederlanders zijn. Avondje gezellig op de bank en filmpje gekeken! Want morgenochtend gaat de wekker WEER om 6.00u. Op naar Cape Reinga, of tewel dag in de bus, gelukkig maakte dat toppuntje van NZ een hoop goed met de 2 oceanen die kruisen. Indrukwekkend om te zien en weer een heerlijk omgeving met een ontspannings percentage 100%. Woensdag en donderdag was klote weer om het zo mr even te zeggen, gewoon nonstop regen! Hoog tijd om nr huis te gaan dus!
Gisteravond, laatste avond, weer ff Fleur en Emma gezien drankjes gedaan. Ik was verder nie echt in de mood om keihard te gaan stappen net de pubcrawl waar we mee waren dus ben ik lekker nr bed gegaan. Vandaag gewoon chill me tasje ingepakt en mijn laatste inkoopjes gedaan.

En nu op vliegveld mijn reis beetje doordenken.. kom je toch wel tot wat conclusies en besef je dingen, kan alleen maar even zeggen dat ik echt een mega tijd gehad heb met heel veel verschillende lieve, gekke, interessante mensen! Heel gek dat dit bijna 5 maanden waren en dat die nu dus voorbij zijn en dat ik dus strax terug ben in het normale wereldje. Dat normale wereldje wil ik nie meer normaal laten zijn! Hoe ik dat ga aanpakken geen idee haha

Ik zeg: tot zondaggggggg, toch wel weer zin in!! Adios Amigos

  • 27 Juni 2014 - 12:33

    Carin:

    Malou, goeie reis!! Je hebt inderdaad een geweldige tijd gehad, zoveel gezien en meegemaakt. En ook zoveel nieuwe mensen leren kennen, dit vergeet je nooit meer!! Maar het is inderdaad mooi geweest, nu willen wij je ook wel weer eens zien en vast houden!! Tot snel, dikke kus xxx

  • 27 Juni 2014 - 13:42

    Eva (ex CarpeDiem Collega:

    Respect!!!!!
    Dat is het enige woord wat ik heb. Ik vind het super stoer dat je dit gedaan hebt en super dapper!! Ik kan ne voorstellen dat je een heeeeeeel andere kijk op je leven hebt gekregen!!
    Goeie vlucht terug!!
    X

  • 27 Juni 2014 - 15:37

    Helene:

    Mega trots op jou dat je deze reis heb gemaakt. Een hele ervaring rijker, Dit avontuur heb je in the pocket en kan je niet meer worden afgenomen. Zoveel gezien, gedaan en ontmoet. Maar ben heel blij dat je nu weer naar huis komt hoor!! Love Ypu Dikke KNUF X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 883
Totaal aantal bezoekers 24701

Voorgaande reizen:

12 September 2018 - 02 Oktober 2018

Filipijnen of toch niet.

27 Maart 2017 - 22 April 2017

Impusief Costa Rica

04 Februari 2017 - 11 Februari 2017

Surfen in Marokko

15 Oktober 2016 - 07 November 2016

Tijd voor Peru

08 December 2015 - 08 Januari 2016

Samen Zuid-Oost Azië

12 Februari 2014 - 19 Augustus 2014

Half jaar Aussie & Kiwiland

06 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

1e keer Backpacken in Thailand

Landen bezocht: