Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Malou Werf - WaarBenJij.nu Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Malou Werf - WaarBenJij.nu

Coffs Harbour

Blijf op de hoogte en volg Malou

11 Maart 2014 | Australië, Coffs Harbour

Wat een avond was dat in de Scary Canary!! 2 meiden van het vorige hostel hadden gevraagd of we meegingen avondje stappen dus dat deden we! We namen Texas en Chili mee en nog 2 engelse van ons hostel! Natuurlijk even een drankspelletje en een pakje Goon voordat we weg gingen. In die tent gingen we ff los alle danspasjes schudden we weer ff uit onze mouw, de dansvloer was duidelijk van ons! Beetje jammer dat de DJ, Ben Pearce niet kende, nr ondanks dat was het een geslaagde, lammige avond met gekkigheid, shotjes en natuurlijk heerlijke biertjes oja en nie te vergeten een Big mac! Vandaag lekker uitgebrakt op het strand was heerlijk zonnetjee! Net nog ff wat gedronken met via via kennis van tayl die kwam ff langs en nu nr bedje want morgen is dat dag van Futuree music festivall! Whoeeehoeee!

Sta ik dan.. te wachten op de enerlaatste act van future, net hardwell gehad dus pauze is zeker nodig! Nu laatste dextro erin, mijn favoriete drugs en dan nog ff deadmouse and paul van dijk!! Deze mega, gelukkige, emotionele, geweldige dag gaat te snel!

Okee even terugkijkend op future music festival.. tjah eigenlijk onbeschrijvelijk! Filmpjes staan op me waarbenjij.nu die heb ik geupload en dan heb je een kleine impressie van mij hoe ik me voelde!
We gingen trouwens met onze nederlandse vriendin anne, een duits meisje en nog een belgisch meisje! Was leuk met zn alle en hebben genoten!
Toen we terug kwamen bij ons hostel of eigenlijk bij de MC donalds, kwam onze texas vriendin even vertellen dat ze geen slaapplek had omdat het hostel vol zat, dus sliep ze in ons bed stiekem! Zondaggg uitgecheckt, onze kleertjea weer eens gewassen, laatste zonnestraaltjes op bondi meegepikt, een uitgebreid-bondi-afscheidsdiner met 2 dutchies en texas ofcourseeee! Toen even dik geknuffeld en richting de bus gegaan! Het leek alsof we onze eerste vakantie af moesten sluiten, was echt heel gek!
Gister aangekomen in Coffs Harbour, ook hier weer het strand bezocht. Beetje jammer dat na 2 uurtjes het keihard begon te regenen. Toen vertelde een oude australier die op het strand liep met zn hondjes dat het het seizoen is van de cyclonen. Ff serieus?! Hoop dat we dat allemaal nie mee gaan maken. Savonds hebben we hier lekker gekookt en zijn we met het hostel naar kangeroes geweest. Echt een mooie plek aan zee op een grote berg/rots, waar het langzaam donker werd. Geniet momentje! Daarna nog nr strand geweest en tot laat bij een kampvuur gezeten met zn alle. Duurde even want begon telkens te regenen, mr uiteindelijk was het gelukt en pakte een paar gasten hun trommeltje en gitaartje erbij.
Vandaag was tayl nie zo lekker, waarschijnlijk te weinig geslapen door de nachtbus en kampvuurtje dus die bleef ff dagje in bed! Ik ben toen met 2 duitse meisjes en 2 nederlandse jongens een rainforest ingegaan en bij een waterval gezwommen. Lekker dagje met de auto weggeweest. Enige wat ik nie zo leuk vond waren de 3 bloedzuigers op mijn voetjes. Vooral de eerste die vond mijn bloed tussen mijn teentjes blijkbaar erg lekker en die wilde met geen mogelijkheid loslaten! Mr ook dat heb ik overleefd! Nu avondje rustig en strax lekker nr bedjee. En dan morgen.. is mijn allerliefste broertje jarig: HAPPY BIRTDAY!! En dan gaan we nr de volgende stop Byron bay, dat blijkt echt heaven te zijn dus ben benieuwd!
Liefssss

• 11 Maart 2014 - 21:22

Helene:

Heb jij zulk lekker bloed?? Jakkes. hihihi
    Vooral veel gaan bekijken en blijven ondernemen. GENIETEN DUS!!
    Wij blijven je volgen en foto s bekijken hoor.
    Dikke KUS X