Bondii laatste paar daagjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Malou Werf - WaarBenJij.nu Bondii laatste paar daagjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Malou Werf - WaarBenJij.nu

Bondii laatste paar daagjes

Blijf op de hoogte en volg Malou

06 Maart 2014 | Australië, Sydney

Goon. Dat is het enige woord dat in me opkomt als ik aan de afgelopen 4 avonden denk, als ik aan dit hostel denk en als ik denk aan de verschrikkelijke koppijn die ik nu heb! Verhaal word dus vervolgd op een ander moment.

5e avond goon, zou het worden! mr deze keer niet voor mij. Ik had er ff geen zin in, waarschijnlijk door de verschrikkelijke koppijn. Mr achteraf mr beter want onze grote vriendin Katie had iets teveel in der glaasje gekeken dus die moest ik begeleiden van sydney central to bondi! Avondje in sydney central geweest omdat de Mardi Gras Parade was! Vet leuk om ff te zien! We waren daar trouwens met wat vrienden van het hostel die hebben nu appartement in de central dus daar gingen we ook nog ff drankje doen.
Zondag.. had ik een ochtend work out loopje, had even tijd voor mezelf nodig en daarna hebben we een poging gewaagd om te gaan surfennnn! Het chille is dat we van ons hostel wetsuits en surfplanken kunnen lenen, alleen beetje jammer dat we niet net zo professional waren in het water, als dat we eruit zagen uit het water! Want ik bedoel.. we zagen er echt wel ff uit als echte surfchicks met ons surfplank onder ons arm en ons wetsuit half aan met ons bikinitopje! Toennnnn was het maandag de dag dat we sydney in gingen om eens even wat aan onze sightseeing te doen! 1,5uur looproute gedaan heerlijk dagje weer gewandeld, zelfs in museums geweest en in een soort boekenhoek lekker gezeten (dit kwam puur omdat het ineens keihard ging regenen, mr ondanks dat genoten we toch echt wel van de boeiende schilderijen en interessante boeken! Tayl en ik hebben daarom besloten om thuis af en toe de seleyx in te gaan om te ontspannen) Ojaa en we willen een cursus schilderen om mooie schilderijen te maken en Baristacursus doen om mooie kunst cappucino's te maken!
Dan... kwamen we thuis en gingen we drankje doen met hostelpeople en "True or dare" spelen! Dat kwam perfect uit voor ons want dit was onze kans om aan de bucketlist te werken. Ik kan jullie vertellen er zijn er weer 2 afgekruist! Details zullen wellicht later nog ter sprake komen ;).
Vandaag onze 2e dag sightseeing gedaan in sydney ook weer mooie foto's gemaakt, want dat hoort er natuurlijk bij! Daarna onze wekelijkse boodschapjes bij de Aldi. Ja de Aldi die hebben ze hier dus ook. Ik wil trouwens meteen even mededelen dat we echt elke dag zelf koken, veel groente en pasta of rijst, elke dag brood met pindakaas of een eitje, bijnaaa elke dag stuk fruit en snoepen doen we bijna niet. Oja wel heb ik een nieuwe verslaving: frozen yoghurt (dus mocht iemand geen cadeau voor mijn verjaardag weten, geef mij dan een machine om dat thuis te maken, mijn verjaardag is trouwens over 10 nachtjes voor degene die dat miss vergeten waren) maar goed waar waren we.... oja smiddags na de boodschappen nr strand gegaan daar nog ff in zon gelegen en daarna nog ff drankjes gedaan in hostel.

Ff een mededeling, we liggen weer lekker dagje op het strand en dit is echt nieuw voor mij: me zonnebrand met factor 15 is al op!! Ik verdien wel een schouderklopje mensen, ben ook nog niet verbrand. (Voor degene die het nie weten, ik zon het liefst met olie factor 0, mr dat moet ik hier mr nie doen)

Dit was het weer voor zover even een kleine vooruitblik: morgen miss nr manly beach (ligt aan het weer), zaterdag Future Music Festival, zondagavond vertrek naar Coffs Harbour dus dan gaan we echt beginnen en verder reizen langs de oostkust!

Liefsss!!



  • 06 Maart 2014 - 11:46

    Opa En Oma :

    Lieve Malou
    Wat fijn deze berichten te lezen en dat je toch zo gaat genieten van alles wat je ziet Die hoofdpijn zakt wel weer weg misschien iets minder drinken een idee??? Fijn dat jullie ook zo goed eten maar dat kunnen ze wel aan jou overlaten Geniet maak je maar geen zorgen over je Omi daar gaat alles goed mee Ze volgt alles hoor Je moet heeeeeel veeeeel groeten van haar hebben
    groetjes Opa en oma

  • 07 Maart 2014 - 10:45

    Bub:

    Wat een leuk verhaal weer liefffie!!
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben
    Dikke kus loveyouxxx

  • 08 Maart 2014 - 01:02

    Angelique:

    Dikke kus ....hier kunnen we gewoon nog zonder factor buiten lopen .....wat zeg ik factor -2 zou ook zo maar kunnen :-) dikke dikke kus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 24709

Voorgaande reizen:

12 September 2018 - 02 Oktober 2018

Filipijnen of toch niet.

27 Maart 2017 - 22 April 2017

Impusief Costa Rica

04 Februari 2017 - 11 Februari 2017

Surfen in Marokko

15 Oktober 2016 - 07 November 2016

Tijd voor Peru

08 December 2015 - 08 Januari 2016

Samen Zuid-Oost Azië

12 Februari 2014 - 19 Augustus 2014

Half jaar Aussie & Kiwiland

06 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

1e keer Backpacken in Thailand

Landen bezocht: