Dat was alweer Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Malou Werf - WaarBenJij.nu Dat was alweer Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Malou Werf - WaarBenJij.nu

Dat was alweer Taipei

Blijf op de hoogte en volg Malou

21 Februari 2014 | Taiwan, Taipei

Donderdag op vrijdagnacht, we zij nu ruim een week weg en wat heeft dat al met onszelf gedaan?! Mensen zeggen altijd je komt als een ander persoon terug en ik denk idd dat dat gaat gebeuren.. deze reis zal zeker een positieve invloed op mijn leventje hierna gaan hebben. Mensen wees niet meteen bang dat ik strax Maloutje niet meer ben ;).
Vandaag hebben tayl en ik eigenlijk vanaf 10.00 tot 17.00u alleen maar gewandeld en stukjes met de metro gedaan. Vraag me niet waar we allemaal zijn geweest! Het was iig een productieve dag met boeiende verrassende gesprekken en conclusies! Ondanks de gigantische spierpijn van onze eerste workout-ochtend van de dag ervoor, hahaha ik hoop dat het strax nie nog erger word anders zullen we nie zoveel lopen!
Vandaag was een heerlijke dag het zonnetje scheen, we waren alleen nie zo fit dus besloten we om 1 tempel te bezoeken en daarna door te lopen naar een groot park langs de rivier! Dat was een heel goed idee, want daar heb we de hele dag tot 4u ofso gelegen op ons "picknickkleed" boekje erbij, muziekje erbij, gezichtje ingesmeerd, fruit erbij en een mueslireep en zo zijn we de dag wel ff doorgekomen! Daarna naar metro station want taylor is nog steeds op zoek naar haar "hamburger-koekjes" zo noem ik die tenminste daar lijkt het op.. de echte naam ben ik alweer kwijt mr ze komen iedergeval uit parijs en het zijn geen koekjes volgens tayl! Maar het is pateserie (of hoe je dat ook mag schrijven). Die winkel hier dus helaas nie gevonden. Toen uitgezocht waar we morgen de bus moeten hebben om naar het vliegveld te gaan want jaaaa morgen eindelijk nr het land waar we voor op reis zijn: AustraliAAA! Daar komen we zondagochtend aan en dan zullen we ook direct nr Bondi beach gaan, lekker op het strand liggen want ons hostel zit daar ook vlakbij dus mega chill!
Er komt volgende week ergens wel weer een verhaaltje!! Wens ons mr even een goede reis, beter is de helft van het vliegtuig weer leeg dan maak ik mijn eigen bedje weer klaar en kom ik die vlucht wel door! Adios Amigosss!

  • 21 Februari 2014 - 14:24

    Tessa Hartman:

    hahah leuk om die verhalen te lezen!
    goede reisss jung!

    toedelsssss
    xx Tessa

  • 21 Februari 2014 - 14:32

    Richard:

    Hoi maloutje en taylortje, blijft lekker genieten want dan genieten de thuisblijvers ook en doe voorzichtig en blijft altijd nadenken of het wel veilig is, daar doen jullie dan weer die ouwetjes thuis weer een groot plezier mee haha. Vooral mijn buurman vindt het allemaal naar eng hahaha.
    Enjoy lady's and greets richard

  • 21 Februari 2014 - 16:26

    Helene:

    Zooo dat wordt idd spannend! Australië!!!
    Dank je Rich dan hoef ik dat niet meer te zeggen hahaha
    Fijne vucht en tot----- volgend skype momentje/wats app of berichtje op deze site.
    Knuffels voor jullie


  • 21 Februari 2014 - 16:54

    Naomi:

    Jeeeej eindelijk naar aussiee!

    Goede reis en geniet schatjes❤️❤️

    Ik mis jullie wel al

  • 21 Februari 2014 - 17:28

    Marlijn:

    Zijn al flink veel verhaaltjes geschreven Lou haha
    ik lees ze natuurlijk allemaal! leuk om iets van je te horen!
    Blij dat het zo leuk is en zo ziet het er op de foto's ook uit.
    Enjoyyyyyyyyyyyyy Liefs xxxx

  • 22 Februari 2014 - 12:37

    Sanne:

    Gaaaaf hooor meis al die verhale!! Ik volg je ook vanuit barca hahaha heel veel plezierrr xxx

  • 01 Maart 2014 - 11:15

    Anne-marie Romijn:

    Malou. We kennen elkaar niet echt. Je moeder is mijn nicht en jouw oma en opa mijn peetouders. Ik volg je reisverhalen met veel plezier en hoop dat je van deze reis geniet. Bedoel jij met die hamburgers: une patisserie die men "macarons" noemt....? Goede reis meiden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Malou

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 24760

Voorgaande reizen:

12 September 2018 - 02 Oktober 2018

Filipijnen of toch niet.

27 Maart 2017 - 22 April 2017

Impusief Costa Rica

04 Februari 2017 - 11 Februari 2017

Surfen in Marokko

15 Oktober 2016 - 07 November 2016

Tijd voor Peru

08 December 2015 - 08 Januari 2016

Samen Zuid-Oost Azië

12 Februari 2014 - 19 Augustus 2014

Half jaar Aussie & Kiwiland

06 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

1e keer Backpacken in Thailand

Landen bezocht: